26 Ağustos 2009 Çarşamba

Yurtdışından Online Alışveriş

Yaklaşık 4 sene önce EBAY alışveriş sitesini ve satış fiyatlarını görüp şoka girerek burdan nasıl en kolay alışveriş yapılabildiğini araştırmaya başladım... Hemen kendime bir account(hesap) açtım. Ardından PAYPAL accountu oluşturup gerekli olan onay işlerimlerini biraz zor da olsa halledip Paypal accountumu Ebay accountuma kaydettim. Şu ana kadar kozmetik ürünleri, kıyafet, iç çamaşırı, köpek kıyafetleri, ayakkabı, çizme, şapka, snowboard malzemeleri, usb ile çalışan değişik ürünlere kadar daha aklınıza gelemeyecek birsürü ürün aldım. Aldığım ürün sayısı 300 ü geçmiştir. İçlerinden adresie gelmeyen ürünlerden tutunda resimdeki ile alakası dahi olmayan ürünlerle bile karşılaştım bu süreçte.... Fakat artık bunlarla nasıl başedeceğimi öğrenip tam alışverişin cılkını çıkartırken ne yazık ki Ebay accountumu kapattım.

Benden size en güzel tavsiye eğer ki ingilizcenize güvenmiyorsanız bu tür alışveriş sitelerinden alışveriş yapmaya kalkmayın. Hakkınızı arayabilmek ve ebayin size yolladığı uuuuuzuuun mesajları rahatça anlayabilip neler döndüğünü öğrenmek için güzel bi ingilizceniz olması herhangi bir durum karşılığında paranızı geri alabilmek açısından çok faydalı oluyor.
Bu iki site hakkında daha detaylı bilgi almak isteyenler bana rahatça sorabilirler, zaten gelecek zamanlarda detaylı olarak sizlere bu tarz sitelerden ve işleyiş tarzlarından bahsedeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder